niven & jag

äntligen har the knife släppts på spotify. nu kan jag äntligen göra mina drömlistor, både de dansanta & de lugna kommer nu bli mästerliga spellistor. kan dö lycklig.
jag funderar på en cigarett, det var ett tag sen nu, över 24h. men det känns så kallt & blött ute, även fast jag inte ens har kikat ut en enda gång idag. blev väckt utav mamma vid två, då hon tyckte att det var dags att gå upp. stod i duschen överdrivet länge under nästande kokande vatten. åt mat & har nu suttit i soffan sen dess. jag har ett stort prov & en stor redovisning på onsdag, den sista skoldagen denna terminen. såklart har jag inte börjat med något än. vart fan är min självdiciplin?
dessutom var det obehagligt att sova ensam i natt. vänj er aldrig med att sova bredvid någon annan, om ni vet med er att det är något utav det bästa ni vet. OK? bra. det är mitt tips till er.
men nej, nu ska jag ta den där förbannade cigaretten, må lite piggare, koka lite te & plocka upp skolböckerna. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0