storebröder

sitter & försöker skriva klart mitt tal som jag ska hålla imorgon. temat är relationer & starka band, jag har valt att prata om mina bröder. borde vara det lättaste som finns, men på något sätt blir det lättaste som finns det svåraste, direkt när det har med skola att göra. förstår inte. har verkligen ingen lust till det här. tur att jag har valt världens sötaste bild på mina bröder iallafall, den piggar upp.
igår försökte jag förtränga mina problem, men det gick inte så bra, så jag flydde till andra lång. var framme halv tolv & hetsdrack öl tills det stängde. därefter svepte vi en öl på stars n' bars & jag åkte ännu en gång till den där lägenheten i det andra ghettot. känns lustigt det där. men skönt. det är skönt att komma ifrån lite. och jag behöver det som mest just nu. så tack till dig som låter mig spendera mina nätter hos dig.
nej, nu jävlar. nu ska jag skriva för fulla muggar. antar att jag inte kommer skriva mer i talmanuset än på facebookchatten, men det får väl gå an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0