tredagarsbakfyllan

jag har ingen aning om varför jag sätter mig i sådana svåra situationer hela tiden. kanske är det inte svårt för dig, men det verkar som att allt jag gör är tvunget att vara en kamp. allt jag vill är att kunna känna mig trygg & uppskattad. men jag ska då fan alltid gå & krångla till det, på något sätt. på något sätt blir allt ett problem. om du skulle veta, skulle du antagligen tycka att det var det enklaste som fanns. enklaste besluten i hela världen. men nej, det är ta mig fan tusen tankar bakom varje beslut.
helgen var välbehövlig. mer alkohol & vänner, mer närhet & skratt än på länge. en tredagarsfylla utan dess like. men det var jag värd, jahadu! fredagen var öl & ännu mer öl på både sejdeln & röda sten. spårvagnsresa ut till ett ghetto som inte var mitt & knastriga skivor. frukost med levande ljus & en något bakfull stämning. hem & mat & hem till bror på discofest. queen i den bokstavliga dimman & varannan rom & cola samt varannan öl. stars n' bars & electro, massvis med öl & smsraggning. spårvagnsresa ut till lägenheten som inte var min & en stor sejdel med vatten är det jag minns. upp med tuppen & hem till soffan. vila & vila & inget mer än så. sms & pepp & det blev visst en söndagsfylla till slut ändå. ölen smakar, tro det eller ej, gott & jag försvinner till slut till lägenheten igen. måndag & helgen är officiellt slut. ingen mer öl. bara en tredagarsbakfylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0