dagen då hela klassen såg ut som zombies


tröttaste dagen i världshistorien. nästan iallafall. en lektion, kaffe med emma & en sovande ulrika hemma hos emma & flera timmars fika med elin & frida (vars klasskompisar sedan droppade in en efter en). fick i läxa att göra en spotifylista med låtar jag vill börja jamma med nu första gången efter att vi har flyttat in allt hem till elin. åh, kommer bli så gött! bilda band är nog det bästa man kan göra i höst/vintermörkret, fan vad pepp.
jag har även lyckats skriva klart min bokanalys idag. det gick rätt snabbt när man väl gick in för det, helhjärtat. totalkass är den ju, men den blev klar i tid! så fruktansvärt skönt när man vet att man inte har något på ett tag nu & om en vecka är jag i stockholm & dansar till benga. kan knappt förstå det. dansar till benga! sen ska vi även gå på en salvador dali utställning, lär bli grymt. enligt oliver är det grymt iallafall. jag väljer att lita på oliver. nej gud vad jag längtar. komma bort i fyra dagar, vilken grej. med en biljett som inte är min. har fått lära mig ett nytt personnummer, ifall de skulle fråga. och förresten så tappar jag min plånbok denna helgen, därför kan jag inte visa mitt leg på tåget då, eheh! jajustja, tatueringen blir ju förhoppningsvis också klar på riktigt under mitt stockholmsbesök. det har jag ju längtat efter sen i påskas. vad konstigt det kommer kännas, när den väl är klar alltså. men då börjar jag på nya motiv, nom!

imorgon är det bild & foto som väntar i skolan & en linnea som vill att jag följer med på hiphopkväll på underjorden & tro mig, JAG VILL. helvetesekonomi alltså. men jag ska nog lösa det på något sätt, lär ju bli grymt. behöver få dansa av mig lite ångest & press ändå, gör mig nog bara gott.

nu fick jag ett samtal vilket på sätt & vis räddade min kväll. nu kan jag nog somna lite lättare. så jag kör på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0