liftaren


försov mig idag. jag försov mig med sex timmar. när jag såg att väckarklockan stod på 1:48 när jag vaknade förstod jag inte så mycket, ifall det var natt eller dag. märkte efter ett tag att det var ljust i rummet & att jag var utvilad. jobbigt, eftersom jag var taggad på att åka till skolan idag, & det händer ju inte varje dag om man säger så.

har fortfarande inte skrivit klart min bokanalys. boken är "Liftarens guide till galaxen" & har nu, alldeles försent, insett att det inte är den lättaste boken att analysera. inte alls. och eftersom jag är hundratio på att min lärare har läst den, kan jag inte ordbajsa fram en uppsats. fuck.
imorgon är det även nationella som gäller. uppsatsskrivning i fem timmar, utan paus. har shoppat på hemköp idag, men glömde köpa det viktigaste; HUMMUS. hur kunde jag? har iallafall massa annat gott. alltså kommer jag sitta & mumsa istället för att skriva en vettig uppsats. lika bra. kan dock inte hjälpa att jag känner mig lite nervös över att komma upp i tid imorgon, med tanke på imorse. dörrarna stängs klockan 08.30 & jag förstår inte hur jag ska kunna komma upp i tid, dvs 06.30. herregyd.

förövrigt så fantiserar jag om livet om ett halvår, när fyra års gymnasietid tar slut. kanske kommer jag upp på fötter då? jag vet inte alls, men jag hoppas det. det tisslas & tasslas om berlin & i mina öron låter det helt fantastiskt. jag har aldrig varit i berlin! jag har aldrig varit någonstans! om ett halvår är jag helt fri till att upptäcka det jag inte fått upptäcka än. flytta till berlin ett tag, varför inte? eller london, barcelona? åh, så mycket att välja bland. fantastiskt. annars kan man ju lifta ett tag. är nog lite inspirerad efter allt läsande om liftande. gött.

annat som inte vill försvinna ur tankarna är paranormal activity & det ständiga grälet mellan hjärta & hjärna. jag har lagt märke till att jag inte är den enda som lider utav dessa hjärnspöken. vilket är tråkigt, eller skönt, jag vet inte. nej, det är inte tillfälle att bli blödig. inte ikväll. ikväll ska jag istället bädda sängen med nytvättade lakan. och så ska jag ju försöka få klart bokanalyshelvetet också. önska mig lycka till!


 älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0