nu har helgen vecka fyrtioåtta tagit slut


har spenderat fem dagar i stockholm. har alltså spenderat kära helgen v.48 i stockholm. det var kanske den finaste av alla 48-helgerna hittills. ja, antagligen. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det är för tätt inpå än så länge. för mycket som ska tänkas igenom & hanteras. det blir nog bra, allt det där, till slut.  jag försöker övertyga mig själv om det iallafall. om att jag trivs i det jag har gett mig in på. även fast jag börjar ana att jag förmodligen vantrivs mer än trivs. men det är fortfarande ett mysterium.
det var fint för det mesta, hur som helst. det var vänner & det var fylla & det var cigaretter i sängen & det var händer över hela kroppen & det var hemmalagat & det var hämtat & det var kallt & det var svettigt & det var glögg & det var ont & det var fint. vi sjöng om att helgen vecka fyrtioåtta snart skulle ta slut & nu är den över, igen.



igår tatuerade jag mig. det här är resultatet:
(min brors verk. ville paajanen, stuck tattoo, stockholm.)


Kommentarer
Postat av: niclas

gryyym

2009-12-11 @ 11:58:10
URL: http://tillfabriken.blogspot.com
Postat av: sanna

taaack skaru ha!

2009-12-11 @ 14:19:35
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0