28h


har ätit middag hos mamma och upplevt varmt regn för första gången på alldeles för länge idag.
har även fått ett jobb och förmodligen klarat av ett prov. har också fått reda på att klubb a gick plus, så några tusenlappar ligger där och väntar på mig. har även ätit choklad. alltså en riktigt bra dag! förutom nu då, när jag inte vill göra annat än sova, så måste jag läsa till ett prov. igen. fan, det gjorde jag ju hela förra natten också. så är det ett till imorgon. samtidigt som jag måste packa och måla en tavla. helt sjukt. hur fan ska jag hinna? måste stanna uppe hela natten imorgon med, och måla. men det är väl roligare än att plugga. ja, lätt. det kommer bli gött. tror jag ska dricka några öl innan också. då går det nog bättre. lyssna på skön musik och måla, lullig. nice. fan, det vill jag göra NU istället. men nej okej jag är så himla intresserad av städers historia så jag går och lägger mig i sängen och läser om det istället. snart. önskar att ett dygn var 28h istället.




tänk om jag fortfarande kunde vara kreativ och använda min kamera som jag gjorde förr.
tror nog fortfarande att det här är min favorit. min bästa bild. synd att jag inte minns namnet på bandet som använder det som cover på sin skiva, haha, fan.



Kommentarer
Postat av: wally

PDT! www.myspace.com/pdtscreamo

2010-04-26 @ 23:00:40
Postat av: paj

åh TACK walti!

2010-04-26 @ 23:04:09
URL: http://partajanen.blogg.se/
Postat av: adam

fin som fan

2010-05-14 @ 21:46:52
URL: http://adamfieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0