le idiot


det är helt otroligt hur jag kan blir sjuk, varje gång, efter ett lov. direkt när skolan börjar så blir jag sjuk. och då menar jag sjuk som slem i hela halsen & bröstet & lungorna & hela härligheten + feber. är det psykiskt? kan det verkligen vara det? eller är det för att det är full rulle hela lovet och när man väl sitter ner och andas ut så blir man sjuk? för att man inte är igång? har ju liksom inte hunnit bli sjuk under lovveckan. men jaja, okej. kanske är lika bra. nu hinner jag i alla fall ligga och läsa ur idioten. man blir så less när det under hundra sidor endast har gått en halv dag i handlingen. but hey, det är väl gött att ta det lite långsamt ibland? elleeeeeeeeeeer?


tänker bara på flytten & flytten only



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0