mamma


gick upp klockan nio för att ta mina piller och hade natten innan bestämt mig för att skriva klart mitt arbete på morgonen. svalde mina piller och plockade ut kaffet ur skåpet. sen såg jag det. det värsta som kan hända när man ska göra något viktigt efter alldeles för få timmars sömn. DET FANNS INGA KAFFEFILTER KVAR. skickade sms till mamma och skällde ut henne lite smått för att ha tatt med ALLA kaffefilter till sin nya lägenhet. satte mig ner bitter och trött och försökte börja med arbetet. 
efter 45 minuter hörde jag låset vridas om och in kommer mamma med kaffefilter i handen. alltså LOVE!!!!!!!!!
är helt mammig nu. haha, fan.


kaffet blev för starkt förresten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0