panda


nu är det gjort. nu har jag klippt av navelsträngen. jag bor inte längre under samma tak som min mor. men det är fortfarande lite jobbigt, eftersom jag bor kvar i vår gamla trea och hon nu bor i en ny egen tvåa. hela lägenheten är tom och otäck. det ekar och det är mörkt. kom precis hem från min bror som har formaterat om min dator, in i den här mörka, tomma lägenheten. känns inte alls trevligt. samtidigt som det inte alls känns som min egen dator. inget finns kvar och den skriker bara "WINDOWS! VISTA! WINDOWS VISTA!" med sin lugna bakgrund och sitt tomma skrivbord. men det lungar lite när jag tänker på att allt finns kvar på den externa hårddisken. puh.

jag kom för tio minuter sen på att alla mina bokmärken är borta (....................OHMYGOD!!). vad i helvete liksom. hur ska jag nu minnas alla adresser? fan också. måste leta upp alla vänners bloggar och sådan skit, igen. mitt minne håller inte för sådant. jag minns inte ens mitt eget telefonnummer, liksom.


jag vet inte hur jag ska klara av att vara ensam i den här lägenheten till den 29 april (då jag flyttar till majorna, om det nu skulle vara någon som har gått miste om den här informationen). den känns så dyster. och det slog mig precis hur himla himla himla glad jag är över att jag ska flytta ihop med emma, och inte flytta ensam. jag är nog inte det minsta redo för något sådant. har svårt bara att klara av den här natten. men det är nog eftersom det är så tomt. aja. jaja. jag ska sluta lipa nu.

nej, lite till. har tagit fel dos av antibiotikan i 3½ dag. nu kommer det säkert inte ens fungera. jävla skit. vill ju bara bli frisk.





jag har förresten inte rökt på åtta dagar


Kommentarer
Postat av: em

va. har du inte rökt på åtta dagar??? jävlar!!! bra!

2010-04-19 @ 08:55:51
Postat av: paj

nää alltså, det var ju inte meningen. om du förstår vad jag menar. var så sjuk att jag inte kunde röra på mig. haha..

2010-04-21 @ 09:49:22
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0