sunny afternoon


kinks på högsta och moppen i handen. riktigt pigg bakislördag, faktiskt. 
igår sa vi farväl till lägenheten på rimfrostgatan med dunder & brak. näe, men fulla och glada var vi. jag älskar och har saknat sådana kvällar så himla mycket! stannade hemma hela kvällen och i slutet satt vi jag, emma, christopher och magnus och rökte inne och lyssnade på bäst musik. drack upp det sista av vinet samtidigt som det redan snurrade alldeles för mycket i huvudet. bäst. tack. gillar er. allihopa. 
längtar redan efter inflyttningsfesten, haha. 

så himla fint väder ute! sådan lycka alltså. magnus hade redan åkt hem vid nio imorse och jag vaknade av att christopher hostade till i vardagsrummet, runt tolv. vi gjorde mackor och satte oss i solen på balkongen och åt och pratade om doggar. gud vad jag älskar doggar!! 

jaja. ikväll blir det avskedsfest och kanske ett besök på BLVD. blir nog gött. 
pusssssshej, ja e gla ida





åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0