uuuuuuuhgggg


jag går på antibiotika och min dator har dött. jag ska med hjälp av magnus försöka återuppliva den imorgon. imorgon flyttar mamma. jag kommer bo i en tom trea ganska länge. skit. men jaja. det går nog an.
känns som att jag aldrig ska bli frisk. hör ingenting och slemmet lossnar aldrig från bröstet. hostar och hostar och vilar. det är det jag gör. igår fick jag magiska piller av min gudmor. det gjorde så att tårarna torkade och att jag äntligen kunde somna (det gör ont att ha en svårare form av öroninflammation. asont.). det var hur skönt som helst.

jag har suttit hemma varje dag den här veckan. eller nej. i måndags var jag ju i skolan. men det gick inte så bra. har varit sjuk sen i söndags och jävla skit. vart är mitt immunförsvar? ge mig ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0