bam bam bam baaaaam




träffade mamma igår. det var skönt. hon bjöd på pizza, jag var trasig.
fick i alla fall den här feta ringen hon hade köpt i finland.
efter 19 år vet min mamma vem jag är, skönt. hehe!
nu får ni se mina spygröna naglar också, very fancy. eller inte. hahaa.

idag har jag fått ett samtal från vikarieenheten. jag fick snacka hur mycket jag ville om mitt nuvarande jobb & hur mycket jag vantrivdes. när jag väl berättat klart ville kvinnan i andra sidan luren sätta mig som bredvidgång istället. det behövs visst vikarier. och bostöd.
SÅ HIMLA GÖTT.
fick även papper från soc idag. ska dit redan den 12:e & ska ha tatt fram en massa papper från banker & skatteverket så länge. öööh, lite ont om tid men men, får väl försöka fixa det imorgon.


nu ska jag duscha & sen träffa daniela över en öl.
vi har rätt mycket att snacka om. mycket skitsnack. himla gött ibland,
att snacka skit.


hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0