början på en ny årstid dåja


jag tror att hösten börjar rulla in nu. sakta men säkert.
jag har sett flera löv falla ner från träden och det är kolsvart redan vid tio.
hur fan kunde det gå så snabbt? helt sjukt ju.
jag vill åka tillbaks till början av juni och ta vara på sommaren.
eller visst har jag gjort det. men det är så mycket som jag önskar att jag hade gjort,
och inte gjort.
OK, visst. sommaren är inte helt över, än. 
men ni måste ju märka av att det håller på att skifta.
right?


way out west var fantastiskt. de band jag lyckades se var fantastiska. 
wu-tang clan, iggy pop, m.i.a, chemical brothers. 
haha, det var nog faktiskt det enda jag såg. eller? 
såg lite miike snow också & kom på att jag gått förbi honom på morgonen, efter ett 13h nattpass. 

men skitsamma, nu har jag sett chemical brothers & jag stod längst fram (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). 
det var fantastiskt. kändes som att jag skulle spy av pepp varje gång en ny låt började. 
de spelade allt jag ville höra. tror jag. jo. jag skulle inte ändrat på det i alla fall. fan vad magiskt det var. 


nu regnar det som in i helvete igen. som om någon öppnat en kran. 
borde nog laga lite mat, men orkar knappt resa mig. benen värker av träningsvärk.
hu-hu-ja-ja. 
men ja, mat istället för solrosfrön, kanske? yeah. kanske. 


fan, det är nu man saknar ett par armar att gömma sig i. när regnet öser ner och allt är mörkt och tråkigt.
eller äh. eller jo. vore gött.



Kommentarer
Postat av: frederick

du missade ju det bästa då dvs jónsi!

2010-08-17 @ 00:18:23
URL: http://narc.blogg.se/
Postat av: paj

ja gud jag vet. skäms.

minns att jag hörde honom börja men att det var bråttom till annat. antar att det var något så löjligt som öl.

2010-08-17 @ 03:52:18
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0