den vita helgen



gick upp klockan fem för andra gången den här helgen
(ja, fredag räknas till helg, vafan)
har varit den vitaste helgen på länge länge
(fan nu kom jag på att jag drack ett glas vin i fredags,
hur längesen var det jag inte fick en droppe alkohol i mig under fre-lör?)
och jag är väldigt sugen på någon slags alkoholhaltig dryck.
detta skriver jag 09.16 på jobbet.
eh.

ska vi öla ikväll, folk?
vore ju så himla gött.
söndagsbärsen är den bästa bärsen, ju.


har sovit hos mamma två nätter också.
det har varit så himla sköööööööööönt.
hon har så mycket mat ska ni veta.
och man får ta vafan man vill.
älskar det där förbannade kylskåpet.
plockade på mig allt jag kunde hitta innan jag åkte till jobbet imorse.
dvs att jag har världens bästa lunchlåda med mig idag.
nom.


aja. har tråkigt.
min brukare är trött och bara sover & sover & sover.
men det kan hon få göra så att jag kan se på svtplay.
DJURSJUKHUSET! shit. grinade ihjäl förut när de avlivade en varg.
så fin fin fin fin fin. men ack så sjuk.
ska lätt kolla igenom alla avsnitt snart.
så är det hon från mia & klara som är programledare.
den blonda.
är det mia?
eller klara?
vene.


nu ska jag fortsätta se på det i alla fall.
håller tummarna för att någon där ute är sugen på en öl eller två,
sen.

gumörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0