jack & jag, varje dag


lever fortfarande.
har jobbat på nya jobbet, ensam, för första gången idag. det gick ändå helt OK. vet inte riktigt vad hon tycker om mig egentligen. tror att hon testar mig väldigt mycket. vill väl veta var jag går för.
har märkt att det är ett väldigt fysiskt jobb. lyft osv. dock vet jag inte hur man ska lyfta ordentligt, så jag råkar alltid lyfta med ryggen. alla säger att man ska lyfta med benen, men hur fan gör man det då?
kommer bryta ryggen i höst, kanske vinter.

har annars haft en rolig helg. eller rolig lördag kanske man ska säga. fredagen hatade jag nog.
inte till en början. var nog mest pepp i världen till en början. men sen dog det.
kan ha varit för att jag gick upp klockan 6 för första gången på år & dar. då blir man nog lite tjurig efter ett tag.
efter att ha varit vaken i 21h. klarar visst inte det längre, haha. gammel.
men lördagen var bra. lördagen gick bra. var uppe tok för länge & sov till klockan 19.30,
fast gick inte upp förrän vid 20.00. hehe. lat. skönt.
åkte hem, kom på att jag inte ätit på över ett dygn & vräkte i mig mat & mådde illa. lätt värt.
sov, konstigt nog, som en stock hela natten sen. matkoma kanske. eller paltkoma eller vafan det nu heter.

just ja! blev fan stucken av en geting i lördags natt. helt sjukt. på nyckelbenet.
svider & kliar av bara fan nu. svullet & rött. äckligt. skäms. äckelkryp.
fan hade jag gjort liksom


aaaja, nu väntar jack på mig. börjar få känslor för jack, även fast han är en såndär som jag hatar mest i världen.
men han var nog fin. utseendemässigt. eller jag vet inte. blir bara sugen på vin när jag läser jack. och öl. och cigg.
fast den är bra den där bokjäveln, så läs!
gonatt

(imorgon kommer gräsmannen!!!!!!!!!!! <3)

Kommentarer
Postat av: linnea

om du bryter ryggen så kan jag bli din personliga assistent!

2010-08-24 @ 02:27:52
Postat av: gräsmannen

kommer och räddar dig från alla getingar!!!!!!!! <3 kan du inte möta mig på stationen med lite gräs i håret som gamla goda tider? PUUUUUSSSSSSSS

2010-08-24 @ 08:36:55
Postat av: paj

linnea - haha! fan vad gött. kan ju inte bli bättre, ifall det nu skulle bli så sämst.

gräsmannen - aaaaru! DET UNDRAR DU VA?! kommer jag göra det? eller kommer jag inte göra det? den som lever får veta.

IDAG KOMMER DU, pussssss

2010-08-24 @ 10:46:06
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0