njaeeee


badade precis badkar & under tiden jag badade kom jag på att det var sjukt längesen jag gjorde det.
kom på hur mycket jag skrattade & hur mycket jag inte kunde sluta skratta, senast jag badade i mitt badkar.
jävla skit. varför kan man inte alltid bara skratta sådär mycket & vara nöjd med livet. 
nu låg jag mest apatisk på bottnen & stirrade på spindeln som satt, lika stilla som jag, över badrumsdörren. 
äckel.


snart ska jag i alla fall iväg för att hämta en macbook. det känns ju ändå bra. 
ska prova den i några dagar & sen får vi se om jag köper den eller inte.
alltså en egen dator vore ju guld ändå. och en macbook dessutom. jotack jatack heehe. 

aja, frukost med nilz nu.
och team america.
han har aldrig sett den.
sjuk i huve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0