tankebomb




tänker så jävla mycket helt plötsligt.
känns som att jag tänker ikapp de dagarna jag inte tänkte, under emmaboda.
tänker på tre saker samtidigt. det bara flyger i huvudet. swosch swoschhh.
och när jag väl flyr ifrån mina tankar så läser jag jack. där är det ännu mer tankar.
herregud jävla tankar låt mig vara ifred.
vill egentligen bara sova just nu. men mitt hår är blött efter bastubad.
jag vill egentligen bara sova med ett par trygga armar runtom mig.
vilka armar det är har jag ingen aning om.
jag vill hitta ett par trygga armar,
tror jag.



i helgen är jag så himla sugen på att gå ut & leta.
bara för skojs skull.
se hur lätt det är. för det är ju verkligen så himla lätt, egentligen.
men jag orkar inte. jag vill men orkar inte.
hur ska jag då hitta de där trygga armarna om jag inte ens orkar gå utanför dörren?
går ju inte. det är ju fan omöjligt.
om jag inte ringer & säger att badkaret läcker & det visar sig att reparatören himself är läcker.
haha sämsta. aja men ni fattar.
är det någon som vill gå ut?
hitta på något kanske?

jag åker hem imorgon




Kommentarer
Postat av: linnea

vi går ut och pissar alla dudes i ansiktet

2010-08-04 @ 14:37:40
Postat av: paj

men jag vill ju hångla med dom!!

2010-08-05 @ 14:15:50
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0