tisdag


vet inte hur,
men den här dagen blev helt sjukt bra.
eller kanske vet jag hur egentligen,
men det var så sjukt otippat.
nu är jag helt plötsligt berusad, och det var ju inte alls meningen.
mötte upp christopher på järntorget, bank, kalasbyxor, fönstershoppa, kakbuffé.
sen kom mattias (mmmh!!!) och vi åt alla baguetter för 22:-,
älskar den jävla kiosken. fan.
(kiosken som är mellan brunnsparken & centralen, på nordstan-sidan, är fan amazing.)
sen körde vi quiz på sejdeln & jag & chris vann utlottningspriset, woh!
(även fast de som rättade vårat hade skrivit "ni suger fan!" på lappen.)
vann hundra spänn i baren & en öl blev mer än så.
blev full & bjuden på dejt & skrattade & blev bjuden på öl & cider.
himla trevligt.
flydde innan det var försent.
lika bra.

ska nog på dejt snart då.
haha, jag som har längtat efter en dejt i flera månader.
fan vad skoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0