walla


har jobbat hos en ny brukare för första gången idag.
det gick helt OK. det var rätt krångligt osv, men jag tror att jag kommer lära mig rätt snabbt ändå.
läskigt dock. men ah. jo. det kommer nog ordna sig.

är ensam hemma, som vanligt, typ. så himla skönt att emma har sagt upp sig nu, så att hon kan vara hemma & leka med mig istället. hehe!

mår lite sisådär just nu. är sjukt förvirrad.

MEN! jag har en macbook nu, som jag köpt (OK, har inte betalat än) av mattias! himla skoj.
photo booth liksom!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

om en veckaaaa kommer jag vara en bra sambo LOVAR

2010-08-19 @ 19:58:24
Postat av: paj

haha PUSSSS

2010-08-19 @ 20:28:01
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0