jag har inte hört av mig på ett tag


och nu har jag alldeles för mycket att skriva, ifall jag skulle försöka berätta allt som har hänt sen senast. jag tror inte det går. jag tror att jag skiter i det och bara kör på nytt. ska försöka lägga upp mer bilder också. det känns roligt med bilder på bloggar. har äntligen börjat förstå det fina med bloggar (hur har jag kunnat missa det?) och ska väl själv göra ett försök nu. är ju hälften dator och hälften människa (jag lovar) så det känns väl egentligen som det enda rätta.

jag befinner mig i alla fall i stockholm för tillfället (en jävla ångestresa om jag ska vara helt ärlig) och letar efter något gott vegetariskt recept på internet. tips? god enkel vegetarisk mat? känns som att jag alltid äter samma sak. känns lite lite lamt, när jag ändå har en mor som betalar för ingredienserna. kan ju lyxa till det hur mycket som helst! nu hittade jag receptet till en italiensk quorngryta. vattnas i munnen.
är förövrigt väldigt bakfull idag. upptäckte att stockholm har så mycket mer att bjuda på än ett förhållande. har druckit öl i studentkorridorer och ätit på fin/god restaurang med halva familjen och utforskat mer än jag gjort den senaste tiden jag har spenderat i stockholm. gud vilken jävla toffel man kan bli. det är väl ändå det värsta som finns? att bli en toffel. eller ha någon som tofflar för en. så himla hemskt. har ju insett nu i efterhand att jag betett mig som den värsta sortens toffel. den som ger upp sina egna planer och allt för att umgås med en person som inte gör likadant tillbaks. att man kan bli så blind av att vara kär. så blind att man.. nej, ska nog inte ta det längre än sådär. man vet ju aldrig vilka som råkar hitta hit.

ikväll ska jag, mor, bror & brors sambo hyra en film och köpa en massa gott. det känns helt rätt. jag går runt i min största och mjukaste adidas-tröja och ett par stora byxor som min bror slängde på mig imorse när jag låg och klagade över kylan och bakfyllan, och det känns fruktansvärt skönt att jag slipper försöka se snygg ut idag. usch, vad jag inte kan skriva en sammanhängande text idag, känner jag.
jag är glad över att jag bestämde mig för att åka hit åndå, även fast resan från första början inte alls skulle se ut såhär. jag tror den ser bättre ut en orginalplanen faktiskt. insåg jag speciellt igår.

såklart längtar jag efter mitt kära göteborg och mitt alldeles perfekta crew. det blir fantastiskt att komma hem till alla och dessutom är det dupstep på röda sten samma kväll. kan inte bli annat än grrrrreat. (och så skänker jag såklart en tanke till en viss famn som jag förhoppningsvis får lägga mig i snart snart snart)

PUSS, det är nu det börjar!


(nu har jag inget eget att ladda upp, så ni får njuta av sally mann. förhoppningsvis lika mycket som jag gör)



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0