sista februari

Usch & fy. Ajajaj ojojoj sicken kväll det var igår då, igen. Vi började förfesta direkt efter mitt förra inlägg här, vid 16-17 och jag höll på till klockan halv åtta på morgonen. Urrrgghhhh. Så himla himla trött idag. Och det bästa med det hela på Sacre Bleu var att alla jag kände försvann, åkte hem samt försvann in i sina egna huvuden. Så jag tog tag i saken och skaffade nya vänner. Blev vän med ett killgäng som jag hängde med till klockan halv åtta på Vasaplatsen. Ja, i en lägenhet alltså. Sen åkte jag hem till en fullsmockad lägenhet, fullsmockad med folk som sov. Och det var såklart till Chappöööö jag åkte/gick. Hickade från Stigbergstorget till Chapmans torg klockan åtta på morgonen. Det var rätt fint ändå. Kröp ner bredvid Linnea och gick inte upp förrän 18-19 ikväll. Mattias och Sara hade åkt för längesen när det var dags för mig att vakna, men jag har ett svagt minne av att de kom in i rummet och kramade mig, båda två, innan de stack iväg mot Jönköping igen. Sorgligt men sant! Men jag är helt säker på att vi ses snart igen. Det var ju så himla roligt igen, trion samlad igen. Fantastiskt! Dags för tv. Satan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0