dubdubdubdubdubdubstep

igår var en fantastisk kväll. göteborg är fantastiskt. mina vänner med. det började med en stor (fast liten) förfest på chapmans torg, hemma hos linnea. emma är kvar i stockholm nämligen. då blir det "hemma hos linnea". japp. usch, är fortfarande helt bakisförvirrad, men OK. sen fick vi gå till röda sten eftersom vagnarna inte riktigt kunde ta sig fram i snökaoset. minns inte så mycket av den promenaden, men till slut var vi i alla fall framme och då blev det bara helt fantastiskt. dubstepklubb är nog det bästa som finns. jag ska sluta gå på andra klubbar och bara dubba. hoho. jag och linnea var såklart grymmast på dansgolvet (jag lovar) och röda sten erbjöd mig allt jag behövde. en vän som är lika galen i dubstep som jag och visar det genom att dansa som en galning, massa vänner och ett hångel. alkohol också, såklart. och bra musik. yes, det var en väldigt lyckad utekväll. det var dock inte lika roligt att vandra tillbaka till chapmans torg som det var att vandra därifrån och vinden var så kall att jag ett tag trodde att jag inte skulle klara det. höll krampaktigt i en hand och kom till slut fram. höll krampaktigt i en vän länge länge tills vi till slut somnade, lugna.
denna dagen har bestått av sömn, nudlar och överraskningar. väldigt mycket snö också. det var inte det lättaste att ta sig hem från hållplatsen. ohnej.
nu ska jag föra över bilder från stockholm och gårdagen, så slänger jag väl upp dom om en stund.
borde plugga också. jävla skit. glömmer bort att skolan finns när man haft så roligt och varit så upptagen. snart är det över i alla fall. ska bli skönt. då ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0