stockholm/göteborg

åkte tåg till stockholm, med en jävligt jobbig klump i magen.

var och åt på en indisk restaurang vid medis, med mamma, ville & rosa. det var gott. innan det träffade jag en person som varit en av de viktigaste i mitt liv, för sista gången.
åkte till universitetet efter middagen och drack öl. det smakade gott ska ni veta.
smygfoto
maja säger något roligt till charles (de skulle till skolan jättetidigt dagen efter. de skulle inte bli fulla. hehe!)
det här var på fredagen. jag var väldigt full och skulle upp klockan fem dagen efter för att åka hem. ajsen.
samma tunnelbana samma kväll. fina vänner jag har, va!
tillbaks i göteborg! förfest på chapmans torg med bra folk.
alkoholen flödade och vi drog till slut till röda sten för dubstep. där fick inte kameran vara med och störa. 



det var det! nu ska jag se på it's always sunny in philadelphia (världens bästa serie), tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0