brudhjärna vs reptilhjärna


ja, ni vet. ni vet allt det där med killar & deras reptilhjärnor. men fan vad jag kan önska att jag hade en sådan ibland. att man inte satt & tänkte igenom varje jävla grej & överanalyserade varenda lilla sak. visst vore det så sjukt skönt? riiiight brudar? vara lite sådär lugn angående fuckin everything. önskar att jag hade en nu.

min hjärna går på högvarv. tänker på tre olika möjligheter, samtidigt. överanalyserar allt som har hänt & allt som händer. vad kommer hända härnäst? VAFAN SLUTA. jag vill leva i nuet. njuta av vad som händer just nu. inte sitta och grubbla över vad som kommer hända imorgon eller om tre månader. skitsamma för fan. jag har det väl bra just nu liksom. någorlunda i alla fall! och det räcker ju. så tänker jag just nu, när jag skriver det här. men direkt när jag fäller igen datorn vet jag att tankarna kommer vandra tillbaka till samma gamla tankebana. ska alltid försöka förstå allt. veta vad som väntar mig.


fan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0