den bästa veckan börjar imorgon


jag önskar att jag hade en dator. alltså jättemycket. 
äckligt hur beroende man är. hur tomt det känns utan att kunna logga in, liksom.
skype är nog min absoluta favvo nuförtin. vet inte vem det är som kom på det men människan är ju ett slags geni.

jag vet inte riktigt vad jag har gjort den senaste tiden. tänkte att jag skulle läsa mycket nu när jag är datorlös. men det gör jag inte. sitter mest och tycker synd om mig själv när jag är hemma. 

i fredags var vi ute och blev dunderfulla. jag satt länge och undrade varför dagen efter och kom till slut på att vi körde "jag har aldrig" när vi förfestade i kungsparken. det är ju nästan värre än ölspel med kortlek. fast bättre, för alla blir lika fulla. alla blir för fulla. men det är ju gött. 
vi var alltså i kungsparken & sen på lust & sen på pustervik. det jag minns var att jag inte såg en enda attraktiv man. och att jag och linnea var busiga. dock vet jag inte varför vi var det eller vad vi gjorde. men kommer ihåg fnitter och pirr i magen. busigt helt enkelt. 

i lördags mådde jag dåligt. det gjorde linnea med. så vi låg i hennes soffa hela kvällen. linnea beställde onlinepizza och det var ju inte det lättaste uppdraget för lilla pizzagubben att hitta upp. det blev kaos. mayhem osv. men det gick bra till slut, men gubben såg inte så värst glad ut. nåväääl. 

idag är det söndag & det känns fortfarande jobbigt i kroppen. har visst inte återhämtat mig än. 
har lekt med min bror idag. han hade blivit stucken i örat av en geting, så han såg ut som den där potatisen i toystory. hur kul som helst. åt pizza & såg film på tv1000. fatta lyxigt att ha tv1000. kan inte ens tänka mig glädjen att kunna zappa runt på dom kanalerna när man ligger hemma och har tråkigt. men men. det kommer väl. kommer nå dit någon gång i livet.

annars sååå åker jag till emmaboda på tisdag. det känns fantastiskt. bara komma iväg från allt som har med datorer och mobiler och ansvar och problem och pengaångest och matångest och killångest och jobbångest och allt det där ni vet, som hör vardagen till. FYFAN vad gött att slippa. 


till sist vill jag bara fråga ifall det kanske kanske kanske är någon själ där ute som har en dator över? alltså en som man skulle kunna få låna? eller man & man, JAG skulle kunna få låna. jag skulle behandla den som mitt eget barn. dvs försiktigt. inte ens röka i dennes närhet. hehe ja, det vore guld i alla fall. tills jag hittar pengar. 


hejdå, hoppas ni mår fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0