hallaj göteborg


är tillbaka i göteborg. det känns otroligt bra. jag förstår inte hur jag kan längta hem så mycket bara efter en helg. mitt kära kära göteborg & min kära kära säng. känns lite tomt dock, men bra ändå. slipper sova på en sovsäck & en bäddmadrass i alla fall, haha.
helgen i stockholm var fin, helt okej. det var som jag tänkte mig, fast bättre (och sämre). stockholm är som stockholm är liksom. likaså människorna. var jävligt irriterad igår kväll/natt, men vafan, man tycker ju att jag borde ha vant mig vid det här laget. stockholmare överlag är jävligt dryga, det bara är så. sorry allihopa som tar illa upp, men jag tycker verkligen det. och jag tror verkligen inte att jag är den enda. jag orkar inte ens dra upp mina exempel från helgen, blir bara irriterad & besviken på hur människor kan vara. fy. 
men det var roligt att träffa alla som jag ville träffa. åt gott & drack gott gjorde jag. rökte alldeles för många cigg gjorde jag också (= ont som fan i halsen nu). 

på vägen till stockholm åkte jag, förresten, i 270km/h. det var helt jävla stört. hahaaaaha. samt att prodigy spelades på högsta volym. jag kunde inte göra något annat än att skratta hysteriskt, för att det var så jävla spännande & framför allt; FARLIGT. en fågel eller liknande på fel plats vid fel tillfälle och jag hade varit död på någon sekund. det ni. men det var kul. är väl lite störd på det sättet. gött.

vad mer ska man skriva dååå? jo, true blood är så jävla grymt. men det vet ju alla redan. helt jävla stört grymt. säsong tre & pirr i magen nu alltså. bäääst. ofta de tar in en brittisk vampyr nu också. orkar inte. för mycket liksom.

jaja, nu ska jag lägga mig ner & blunda istället. tänka på armar. jupp. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0