hejhallå


har haft fruktansvärd värk i magen de senaste dagarna. eller ja, mest på morgonen. men ändå är jag glad. det är tusen grader utomhus som jag inte klarar av. men ändå är jag glad. 
vet inte riktigt varför. det är nog bergochdalbanan igen. men det skiter jag i. just nu är det bra igen. är lugn liksom. 
mina hjärnspöken försvann efter mindre än ett dygn. bäst.

i måndags träffade jag magnus som jag inte har träffat sen min student. det var så himla mysigt. vi satte oss i kungsparken under ett stort träd. det regnade & åskade men vi var glada & fulla & varma & torra ändå. 
jag gillar magnus. han är en bra vän. han får mig att förstå att jag ändå är en helt reko tjej, liksom. 

idag har jag träffat min mamma. hon ska åka iväg till finland ikväll. hon bjöd mig på mat på andrum, som jag knappt kunde äta upp (pga värken i magen) (tror jag borde kolla upp det ganska snart), men det var gott ändå. älskar potatisarna. mmmm. andrum.. 
sen gick vi till monki & jag köpte äntligen de där dojjorna jag har spanat på i ungefär hundrafemtio år. NICE. mamma hade visst fört över tusen kronor till mitt konto, som jag gärna får betala tillbaka någon gång när jag håvar in massa pengar, sa hon. det ska jag göra också. 
sen gick vi till netto & hon köpte två stora kassar med mat & dylikt till mig. sen kramades vi & jag hoppade på vagnen hem. det är förresten jättevarmt ute & dom där två kassarna fulla med mat & nödvändigheter var inte så himla nice att bära upp för backen, men det gick till slut (efter en ciggpaus på bänken i mitten). 


nu ska jag strax åka iväg & jobba. fast egentligen vill jag åka iväg & bada. fan vad skönt det skulle vara hörrni. 

aja, det var väl det. liten update. inte så intressant kanske men ville väl mest bara säga att allt är gött igen. eller typ i alla fall. jo. det mesta är gött. puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0