jag måste bara få klaga lite till


så satt man där igen. exakt samma ord flyger ur en mun. samma ord som så många andra munnar tidigare har slängt ur sig. jag fattar inte grejen. blir så jävla trött bara. 
och hallå, om ni inte visste, så finns det ingen som menar "det är inte dig det är fel på, det är mig" när de säger det. fattar ni inte? det går ju inte. hoppas ni vet det. så ni inte sitter där & är blåögda & tror på någon som slänger ur sig något sådant i ert ansikte. i så fall tycker jag synd om er. 
jag menar, i vilket tillfälle kan man ens mena det? ifall man ska göra slut? OFTA felet ligger hos en själv. man gör ju slut för att man inte vill vara med personen mer och då ligger ju antagligen inte felet hos en själv. jävla skitsnack. håll käft istället tänker jag. 

ah nej jag vet inte. ibland så förstår jag bara inte. blir bara så paff & det känns så respektlöst på något sätt. 
är trött på så mycket nu. men mest på att hela mitt liv går i repris, fast med olika människor, hela tiden. alltså när det gäller typ ALLT. helt sjukt. nästan läskigt. 

ibland kan jag ändå undra när det liksom ska bli sådär behagligt med allt. kan det någonsin bli det? liksom att man ligger där på kvällen & bara andas ut & tänker på hur reko allt är. fatta nice. iofs gjorde jag det för någon vecka sen. låg på rygg med en kudde som partner på magen & tänkte på hur gött allt var. dit vill jag igen. bara radera vissa händelser. vore gött. 

nu vill jag typ klaga så jävla mycket. men jag orkar nog inte. kan ju i alla fall säga att mitt jobb är helt sjukt (ballar ur typ) och att jag inte har någon frukost till imorgon. hade visst inga nudlar kvar såg jag. och inget jävla pålägg till mackan heller. smörmackor ska jag äta & hålla mig på tills jag kommer hem imorgon kväll efter jobbet. lika bra kanske. fan ta allt. 



MEN jag är så himla glad över en viss vän just nu. utan henne vet jag ibland inte vad jag skulle göra. hon får mig att se klart på saker när jag kokar av ilska & bara ser rött. hon får mig att skratta när jag mår så jävla dåligt. hon kommer hem till mig på natten för att jag inte vill sova ensam. hon snackar skit med mig om alla jävla dudes. hon blir full med mig. hon pussar på mig. kliar mig på armar & rygg. säger att jag är fin. luv u linnea.



Kommentarer
Postat av: din

å fina du. det där värmde mitt lille hjärte.luv u 2 baby

2010-07-11 @ 23:57:52
Postat av: paj

<3

2010-07-12 @ 02:26:06
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0