MEN..


.. vafan!? funderar på att sluta läsa vissa personers bloggar. men min nyfikenhet tar alltid över & jag läser ändå. helt fantastiskt, verkligen. tänk om man bara kunde prata om saker istället. men nu vet jag vad jag är i alla fall. för dig. 



igår såg jag förresten den största spindeln jag någonsin har skådat. det var heeeeeelt sjuuuuuuukt. satt på en toalett också. vafan gör man? jo, springer ut i kiss i byxan! fyyyyy alltså jag trodde verkligen inte att det fanns så stora spindlar i sverige. den var helt sjuk. 
obs. det var inte på min toalett obs obss obs osbsobsssssss


hejdå nu då göteborg för en sista gång, hatar allt just nu. inget/ingen är fan något att ha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0