nittonde


vad jag är trött på att ha telefonskräck. satt i tre timmar & försökte samla mod för att ringa till soc. det gick aldrig. jag ringde inte. hoppas att det går bättre imorgon. 

har tvättat idag. då känner jag mig liiiite duktig i alla fall. funderar på att städa lite också. men det känns inte som att min kropp orkar med något alls. inte min hjärna heller. vill se på family guy i all evighet & skita i allt tills jag åker till emmaboda. men det kan jag ju inte göööraaaa.
imorgon ska jag antagligen jobba. suck. har ingen större lust alltså. jag har så lätt för att bli såhär apatisk. så jävla dumt. en dålig grej händer & allt känns fel. bara för att det blir förändringar i livet behöver man väl kanske inte bli helt apatisk? ska inte vara såhär länge den här gången, har jag bestämt mig för. hoppas att jag kan hålla mitt löfte. hehe. lär ju inte hända.
imorgon tar jag tag i allt. soc & um & disk & jobb & dusch. duscha vore gött alltså. fast nä. för jobbigt.


är så himla sugen på choklad. men jag har inte råd. 
en stor fet karl fazer kaka hade varit himlen just nu. shit. ryser av tanken. så längesen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0