singoalla


helvete helvete helvete


jag trampade på en a-brunn i onsdags & nu är allt åt helvete. skyller på det. mycket bättre så.


min fredag var den värsta dagen på länge länge länge. den var så fin & så hemsk. 
jag var så lycklig & så fruktansvärt ledsen. 
som pricken över i:et så dog min dator också. 
inget känns rätt längre. allt går bara fel. 
jag somnade in i ett par armar igår kväll för att åter igen tappa hoppet om män(!!!!!!!!!!!!!!!)skligheten. 
antingen är de otrogna eller så är de tomas ledin. dra åt helvete. 
jag förstår inte vad som händer. händer i deras små hjärnor. 
vad har ni där uppe? 

jag & linnea pratar mycket om det här. hur olika våra hjärnor måste vara. tjejer & killar, kvinnor & män. 
eller kanske är inte hjärnan uppbyggd på ett annat sätt, bara att de inte vet hur man ska använda den. 
så som jag har förstått det så är man alltid i centrum som man. man tänker bara på vad som är bra för sig själv. "ska jag verkligen göra det här? ja, det är ju gött för mig." så tänker jag att det går till. 
sen har jag & linnea pratat mycket om hur fan man behandlar folk egentligen. vi pratade om hur olika vi kan vara i kroppsspråket. ifall en tjej gillar någon visar hon det med kroppen. visar det på ett fysiskt sätt. inte bara med ord. behöver inte ens vara ord. ifall man tycker om någon håller man om personen, kysser personen, håller personen i handen. ja, ni förstår. men uppenbarligen är detta beteende för män en vardagssyssla. något man kan göra med vem fan som helst även fast man inte känner ett skit. hur många gånger har man inte varit med om det, men ändå har jag fan inte lärt mig. och jag hatar det. jag är såpass blåögd att jag gärna vill tro det bästa om människor. inte alltid, men så ofta jag kan. 
så, när jag blir bortskämd med kyssar & härligheter så kan det ju lätt bli så, i min hjärna, att jag tänker att personen tycker om mig (men OBS, detta gäller såklart inte sex. dvs sex som bara är sex som betyder inga kyssar eller överdrivet mys.). DOCK är det ju så att ifall personen som nu skämmer bort en med allt det där är en man, behöver det inte betyda att han känner ett piss. han tycker bara det är gött. han kan utnyttja det där. lura in oss i en naiv bubbla där vi övertalar oss själva om att han faktiskt är intresserad. men yes, det behöver han alltså absolut inte vara.

DET ÄR JU HELT JÄVLA SJUKT. hur kan man? hur kan man liksom.. åh jag förstår inte. jag skulle aldrig kunna. hur fan kan man det ifall man inte känner något? hur kan man ens bli sugen? jag skulle få panik om jag skulle ligga & MYSA med en person jag inte är intresserad utav. som jag verkligen inte skulle kunna tänka mig att vara med, på riktigt. skulle ju bara kännas helt sjukt. sjukt elakt. 
som sagt, sex räknas inte till det här. jag kan tycka att KK-förhållanden är en bra idé. bara man aldrig går över den där hångeltröskeln. man ska inte börja hångla om man bara ska ligga. don't do it. 


nej fan det blir inget vettigt av det här. 
eller jo.
men ni vet. blir lite för matigt. och snurrigt. 
kanske för att min hjärna snurrar. 

vill spy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0