if i was a bird i would fly high over the world


fan vad jag älskar the knife. så. då var det sagt, igen. bara så att ni vet; dom är fan bäst.

sitter nyduschad med en snus under läppen (hittade en dosa i min tygväska som återfanns igår efter midsommarafton) och lyssnar på knife. det är gött ska ni veta. solen skiner och hela lägenheten skakar av basen. fedt.
har besök från uppsala här i lägenheten. just nu är dom två pinglorna ute och letar fynd på stan, medan jag är fast hemma för att jag ska tvätta. kuuul. nä men det är la gött att tvätta tänker jag. 
nej usch vilket tråkigt inlägg. haha. men ja, bara så att ni vet så mår jag bra & midsommar hos thea var underbart. 




jag hade en dröm i natt förresten, den var fin. mer än så berättar jag inte. fast jag önskar nog att det var på riktigt istället.






Kommentarer
Postat av: vladimir

det är så fint att vara här igen :*

du är en riktig pärla.

2010-06-28 @ 18:33:46
URL: http://johannaschneider.blogg.se/
Postat av: paj

ååååh är så glad över att ni är här!

2010-06-29 @ 12:26:53
URL: http://partajanen.blogg.se/
Postat av: sandra

meen duu dåå!! Kommer sakna dig och alla våra fina upptåg jättemycket. Förhoppningsvis är ag här jättesnart igen. PUSS

2010-07-02 @ 03:32:44
Postat av: paj

men nomme! :*

du/ni är välkomna tillbaks nääääär som helst!

2010-07-05 @ 01:13:17
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0