juni


äntligen juni. äntligen värme. äntligen riktigt parkhäng. äntligen sommar. 

jag blir så matt av att ungefär alla mina vänner mår dåligt just nu. det känns som att man borde må dåligt för deras skull, och det gör man ju. men ändå mår jag så bra själv just nu. önskar att alla kunde lägga ner alla slags stridsyxor och gammalt gräl så att alla kan må bra igen. vore så himla nice. och så önskar jag att alla psykiska problem i hela världen ska försvinna. vore fint. vill att alla ska njuta av det gröna gräset och de varma dagarna lika mycket som jag gör. och bara glömma alla bekymmer en stund. det var väl det som var planen från början? att det skulle bli den bästa sommaren någonsin? det verkar tyvärr inte som det längre. om inte livet kör en 360. äh, det kommer bli bra. snart smittar sommarglädjen av sig till allas läppar, tror jag. jag vill tro det i alla fall. 


har förresten blivit hundägare. tobbe har flyttat in på galateagatan och han blir mer bortskämd än någonsin. alla älskar honom. och det är ju inte så svårt att första egentligen. jag gillar att aldrig behöva vara ensam. det är min största skräck i hela världen. att vara ensam. det ska man ju egentligen inte berätta för folk, då kan man ju bli rädd. men äh, nu har jag ju tobbe i alla fall. och bra grannar. 

majornaflytten var det bästa som kunde hända mig. just nu.




Kommentarer
Postat av: linneadokjskdsjak

det kommer bli den bästa sommaren trots alla bekymmer. tror jag. jag ska iallafall ha det! du med. vi ska ha det. puss

2010-06-02 @ 15:32:18
Postat av: paj

jaa, jag tror nog det ändå. kanske. jooo. puss luv u

2010-06-03 @ 14:26:21
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0