kukeliku


klockan är 12:31 och jag har redan varit på två möten. nu ska jag strax på ett till. stackars tobbe som får vara ensam hemma. lille pluttinutt. 

jag hatar när kaffet får mig att må såhär. det var ett bra tag sen sist nu, men nu mår jag sådär spyfärdigt igen. drack inte kaffe på flera månader pga den här känslan och nu verkar det som att jag får ta en paus igen. jävla skit. kaffe är ju så himla gott. men fy för att gå runt och tro att man ska spy hela tiden. ännu mer fy att sitta och vara trevlig och intressant under ett möte när man tror att man ska spy hela tiden. haha, fail. 

annaaaaaars så rullar det väl fortfarande på som vanligt. förutom att jag visst har börjat gå på möten, hah. har fortfarande inte hämtat min portfolio från skolan, vilket jag har lite ångest över. om jag hinner så hämtar jag den idag. drömde om det i natt så det är ju fan dags nu alltså. 

imorgon kommer gabbe till göteborg. känns helt sjukt. ett år sen ungefär. tror jag. japp. det kommer nog bli awesome. och imorgon har thea fezt. jävla gött va. det kommer bli en grym helg tror jag. hoppas jag. äh, skitsamma. det kommer den bli.


nä, nu måste jag ut med tobbe innan det blir försent. gud vad jag mår illa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0