sleep the clock around



jag är fan trött hela tiden. sjukt. vet inte varför. sover ju inte dåligt. tror jag. iofs har det inte blivit mycket djupsömn på ett tag nu. bara stressdrömmar och liknande. irriterande.
myggorna har visst hittat in till mitt rum nu också. jävlaaaa tjut hela natten lång. dö. 

annars då? jag vet inte. det är som det är. alla dagar ser ungefär likadana ut, men jag tror jag trivs med det ändå. ingenting är på riktigt men det är skönt att slippa vara seriös. allvarlig. vuxen.
fick ett samtal av min chef idag. jag svarade inte. och har inte ringt tillbaka heller för den delen. tänkte göra det nu snart. även fast jag inte vill. men jag måste väl. vill bara sova någon vecka till. ta det lugnt i någon vecka till. det hade varit guld. men det är väl dags att börja bli seriös, allvarlig & vuxen nu. fan.

det är sjukt varmt idag förresten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0