söndag


igår fick min bror ta hand om tobbe för att jag hade planerat att vara ute hela natten och festa på andra lång och allt vad det heter. gick visst hem redan vid tolv. värt. haha. kan inte festa längre. skins är mer intressant. 
men det var väl trevligt ändå. fast trevligast var nog när vi fortfarande satt vid kryptan och bara satt och drack och lekte med tobbe. sen var det som vanligt. bara massa fulla människor som man inte ens orkar hälsa på. kanske blir jag sugen på utgång snart igen, om inte, så gör det inget. i alla fall nu när det är sommar. sitter hellre i en park med mina bästa istället för att sitta på en krog och lyssna på vem som är snygg och vem som inte är snygg på stället. vem man borde ragga på och varför. äh. orkar inte. vet inte ens hur man raggar. satt på en svartklubb igår och bara glodde på alla snygga. inte så att jag sa något eller ens sa något med min blick. stirrade bara. som ett jävla miffo. är handikappad när det gäller att ragga. men äh buh bäh. 

nä, nu ska vi snart till picknickfestivalen. emma & emma har lagat fyra lådor pastasallad. så jävla nice. och amy har öl till mig. det här kommer bli bra. parkhäng i bra väder liksom! höhö. inget jävla raggande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0