truth be told


allt jag skriver låter bittert & ängsligt men truth be told så mår jag faktiskt bra. mår bättre än vad jag har gjort på länge. visst att det är mycket som fortfarande suger, visst att jag sitter och bär på saker jag bara vill skrika ut, visst att jag fortfarande har något slags attitydsproblem, visst att det fortfarande inte är varmt om nätterna även fast det är juni, visst att alla mina pengar går till cigg och alkohol. men det är ändå mer än OK för en gångs skull. om någon just nu, obs: JUST NU, frågade hur det är så skulle jag helt ärligt kunna säga att "det är bra". det där svaret som bara ploppar ur en hur fan man än mår. men nu mår jag faktiskt så. det kommer jag säkerligen inte göra om 9h, men just nu bara.
så jävla gött. thänkz.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0