ännu en vän blir tjugo

nu har det gått ett tag sen sist och det känns som att det har varit en evig fest sen senast. födelsedagsfirandet var fantastiskt. middag & alkohol, sejdeln & pustervik. yes. och alla vänner då. tack ska ni ha! 

snön och isen har äntligen börjat smälta & plötsligt kom peppen tillbaka. har inte sovit många timmar i natt men är ändå glad & pepp, helt fantastiskt. solen liksom! vilken klippa. ska faktiskt snart ut i solen igen. träffa vänner & dricka kaffe i solen. på med solbrillorna, mmm. så himla skönt! (!!)

igår var jag i kortedala & spelade donkey kong. både jag & anders märkte att vi blivit ungefär sämst på det och slutade spela efter bara två världar avklarade. såg på natural born killers istället. det var nog ett klokt val. min stubin är kort & jag är en dålig förlorare = ingen idé att fortsätta spela. haha. 

nä, det blir inget klokt av det här. får väl ta tag i mitt liv & dra mig in mot stan. fast nu känner jag att jag verkligen skulle behöva sova. ööööööööööööööh

grattis gabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0