bannemig

shit. blev visst full igår. askalasfull. det var skoj. det var kellys & det var kings head & det var svanen. betalade endast för en öl & två cider, om jag minns rätt. så det är ju rätt skönt. tur att man känner bästa folket liksom. tar hand om lillen utan pengar liksom, det gillar jag. jag ska bli likadan när jag växt upp & har lön & sånt där som äldre vänner har. japp. 
jag fick sova på en soffa bara en hållplats från skolan. det var väldigt skönt och väldigt fnissigt. även när jag vaknade. bra bakfylla idag helt enkelt. gick äntligen ensam & åt i bamba. känner mig så stolt. äntligen gjorde jag det, haha. wow. det var gott hur som helst & sen var jag i skolan hela dagen & så kom jag hem & nu har jag sån kramp i magen. jag som är så pepp på ikväll! FAN. GÅ ÖVER DÅ KRAMPJÄVEL. hatar sånt här. vill ju bara duscha & bli snygg & åka till chapmans torg. det är vad jag vill göra. och sen vill jag åka till underjorden & dansa till dubstep & annan skön musik. åh. GÅ ÖVER DÅ. är ju nästan sen nu, fan. aja. det blir nog bra till slut.
JAJA OK, nu ska jag försöka duscha i alla fall. hoppas jag inte dör *peppar peppar ta i trä*.
OK nu kommer jag ju dö ikväll, fan.

som en sexig ödla

Kommentarer
Postat av: em

hahaha alltså bästa låten!!!! puss

2010-03-06 @ 09:27:48
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/
Postat av: sanna

haha jaaa! och han är ju som en kung på scen! TUNGAN

2010-03-06 @ 17:38:29
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0