börjar f.ö ana ett pirr i magen


ja det blev ju verkligen en dunderfylla igår. herregud. har inte varit med om liknande på länge ska ni veta. behövde nog det. och hade återigen tur som har anders där vid min sida när fyllejaget busar till det. jag har inget minne av hur det gick med att gå i mina höga klackar, men jag hoppas på att det inte såg alldeles för hemskt ut. ni vet som de där tjejerna med alldeles för korta kjolar och höga klackar som kissar mitt på gatorna på avenyn med glitter i håret. så vill jag inte se ut och hoppas att jag inte gjorde det heller. det tror jag inte. även fast jag hade guld runt ögonen. som glittrade lite. haha. 
nej men som sagt, tackar anders ännu en gång som fick mig säkert i säng där jag somnade snabbare än blixten. somnade snabbt och gick upp vid halv fyra idag. då var anders inte hemma, utan var och spelade in med sitt band. jag hade precis drömt om att han kom hem och jag satt i soffan och att han skrek att han hade köpt pizza. han kom in och visade pizzan som endast hade pommes och skinka på. blev skitledsen och skällde ut honom för köttet. sen när jag faktiskt satt där i soffan i det verkliga livet och anders kom hem var det deja vu delux. han öppnade dörren, skrek "hej! jag har köpt pizza!" och kom in i vardagsrummet och la ner pizzan på bordet. jag satt mest och gapade då tror jag. haha. så otäckt. men som tur var så var det en vegetarisk pizza. inte med pommes och skinka. 
bra bakfylledag med pizza, death proof & donkey kong. 

nu är det sommartid också, vänner. äntligen är vi på rätt sida av klockan igen. sommartid! nu! yes! 






så jävla snygga jävla tjejer, åh. lapdancescenen får tio av tio. japp. nice. gnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

måste dock påstå att filmen är utavhelvete dålig



om jag inte har sett fel och det inte är deathproof, för övrigt kollar jag i princip aldrig blockar så svarar du på detta kommmer jag inte se =D

2010-03-29 @ 02:28:29
Postat av: sanna

oo...oo.kej

2010-03-29 @ 02:41:25
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0