det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig men det gör jag tror jag

fick i uppdrag att samla ihop mina favoritlåtar av bob hund idag, in i min och anders gemensamma playlist. det gjorde min dag. annars har min dag varit hemskt jävla jobbig och tråkig. men bob hund. att lyssna igenom varje album och välja ut de som betyder mest för mig, japp, det var en bra uppgift när man ligger hemma, ynklig svettig & sjuk. 

just nu vet jag inte riktigt vad jag känner. jag är lättad och lugn samtidigt som jag är orolig och besviken. känns som en jävla känslobomb idag. har nog känt allt idag. rädsla ånger sorg oro lycka och allt annat tjaffs. jobbigt har det varit i alla fall. är helt utmattad nu och börjar tänka på refrängen för dagen. men samtidigt sitter jag och väntar på ett svar som borde komma när som helst, egentligen. men det verkar inte komma alls. jag hatar det. när man sitter och väntar på ett jävla svar. som om det vore så svårt att ge ett svar, om man ändå är vaken. tappar all respekt för dig som funnits kvar i min kropp nu. det skulle inte betyda ett skit för mig ifall du inte fanns längre. jävel.
har dock fått många andra svar idag. både bra och dåliga. ett dåligt svar ledde till det förra inlägget som endast bestod av versaler (ja, jag är fortfarande äcklad) och ett annat svar fick mig att bli pepp & nyfiken. ska på visning av lägenheten på lördag och det är ju alltid roligt. har ju egentligen redan tackat ja till den innan vi har sett den, men det känns som att det inte kan vara så mycket som är fel.

(HAR FORTFARANDE INTE FÅTT NÅGOT SVAR VAD FAN ÄR DITT PROBLEM). 

jag har förresten bestämt mig för att stanna inne och börja måla på min gigantiska tavla på fredag. anders har lovat att komma och hålla mig sällskap. det känns skönt. ifall jag bara hade mig själv att umgås med hade det med all säkerhet slutat med en öl någonstans. sådan självdisciplin har paajanen. men nu blir det gött. rött vin & käk & oljefärger. och anders. han ska läsa tror jag. skönt. slipper jag föra någon slags konversation medan jag målar. brukar mest bara svära. anders ska nog få låna mina hörlurar tror jag. 

nu måste jag sova. kan knappt skriva på datorn. mår så dåligt. väldigt lägligt att bli sjuk under mina fem lediga dagar i alla fall. har inte råd att missa mer i skolan. dock fick jag skippa jobbet idag, vilket suger. pengar är det jag behöver mest nu. och lite kramar & pussar ibland då. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0