en dag att lägga på minnet





så himla himla himla himla himla himla himla himla himla himla himla HIMLA glad. ojsan hejsan hoppsan. fick ett mail från en kvinna som berättade för mig att jag & emma är välkomna att flytta in i lägenheten på galateagatan. 
JAG VET INTE RIKTIGT VAD JAG SKA GÖRA FÖR ATT FÅ UT MIN LYCKA DEN BARA SITTER DÄR OCH BUBBLAR I MAGEN OCH DET SPRÄTTER I HELA KROPPEN OCH JAG VILL BARA HOPPA OCH SKRIKA MEN HAR FÖR ONT FÖR DET I BÅDE HALSEN OCH BENEN ÅÅÅÅH DETTA KOMMER BLI DEN BÄSTA SOMMAREN NÅGONSIN. 

kommer ha sådana pärlor precis runt hörnet. så himla fint. emma & linnea, emilie, melisa, chrippe. ja, snart blir vi säkert ännu fler. åh ja men ja jag ville bara väl bara säga det. att jag är glad. sjuk men glad! MUMS



Kommentarer
Postat av: blivande sambon

:D:D:D:D:D:D:D:D <3

2010-03-16 @ 20:37:14
Postat av: thealicious

eh ops dog av fett

2010-03-17 @ 09:27:53
Postat av: sanna

jaaaaaaa HOHO <3

2010-03-23 @ 12:52:39
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0