här är en som stretar emot


just to make one thing clear:
DET ÄR INTE OK ATT ÄTA KÖTT. NÅGONSIN. 
så, då har vi rett ut det. äntligen. gud vad skönt. nu kan alla sluta med sina idiotargument och bara inse fakta. tack. 


har precis vaknat och det är silent hill väder ute. blir lika skakis varje gång det är sådan dimma ute. men jag försöker bli pigg med hjälp av Tom Tom Club – Pleasure Of Love som linnea har fått mig att älska. great stuff änna. 
nä uh, det är väl dags att börja med PA-rapporten nu. har varken ork eller lust men jag antar att jag är tvungen. jag hatar att inte ha något val. om jag inte har något val gör jag verkligen allt för att inte göra det jag måste göra. jepp. dum i huvudet. hatar tvång helt enkelt. 
senare idag har min vän alexander lovat att kika förbi. imorgon flyttar han till lund för att bo med sin nya kärlek och innan det bodde han i s:t anton hur länge som helst och innan det var han en utav mina närmsta vänner. jag vet inte om det är så längre. antagligen inte. nej. vi har inte haft mycket kontakt. och jag hatar det. men sånt som händer, man går åt olika håll, antar jag. gud vad klyschigt, haha. han kommer i alla fall förbi och säger hej & hejdå till mig. är själv en sjukling som inte kan ta sig till stan idag heller. 

daaags att sättaaa igååång dååå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0