i can't do well when i think you're gonna leave me but i know i try are you gonna leave me now


har fortfarande inte ens börjat på pa-rapporten. har verkligen ingen lust what so ever. jag läste igenom hälften av instruktionen och tröttnade direkt. satt och gjorde playlists istället. och redigerade bilder från KLUBB A. det var ju ändå duktigt. att jag orkade redigera bilderna. höll på att spy när jag var på min 40:e bild, men jag blev klar! borde verkligen försöka skaffa en ny kamera. jag funderar på att börja köra lite analogt igen, men det är ju så himla dyrt. och pengar är inget jag har överdrivet mycket utav just nu. det verkar jag inte vara ensam om ändå. det finns fan inga pengar kvar.

idag fick jag reda på genom min mor att jag antagligen kommer få jobb som ledsagare, och genom det jobbet kommer jag få in foten inom personlig ass, så det är ju gött. ifall man kan hitta något jobb någorlunda snabbt. dock så är jag lite lite bitter över hela lägenhetsgrejen. det var inte så enkelt som mailet beskrev. det blev en hel del falska förhoppningar där. men det betyder inte att vi absolut inte kommer få lägenheten. men, ändå, fan

ett annat fan är ju att jag inte ens har börjat på min tavla än. har duken hemma och allting. ska verkligen försöka börja på den imorgon. jag tror det blir rätt lätt att börja på den när jag har finbesök och rödvin. eller så blir det tvärtom. fan. 

jag är jävligt sugen på sushi nu. det hade varit en dröm att sitta med en 9-bitars vegetarisk nu. fast jag hade bytt ut omeletten mot en extra avokado. mmm, gott. ska försöka ragga upp någon som vill gå på sushidejt imorgon. ska nog börja letandet redan nu. sen ska jag börja läsa idioten och somna. fast, det blir nog lite hummusmackor på det också. fan (#735), gör ju inget annat än äter när jag är hemma och sjuk. röv.

GODNATT


smakprov från KLUBB A,
resten finns på http://www.facebook.com/group.php?gid=298559377462&ref=ts



Kommentarer
Postat av: Pontus

Haha sjukt, jag hittade en lidköpingspojke i en av bilderna

2010-03-25 @ 16:43:37
URL: http://nonhistoric.blogg.se/
Postat av: paj

haha, nähä? tråkigt att du inte varit här när vi haft klubb förresten! (KOM HIT FÖRSTA HELGEN I APRIL)

2010-03-25 @ 17:52:02
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0