i got to let go, OH

då var det löning igen. det betyder oftast öl, och det gör det idag med. ska bli gött. jag längtar efter den. väntar på att brorsan ska köra mig halvvägs, han löser korsord så vi kan inte åka än, men snart. då ska jag öppna min lucky stripe. med jesus-kapsylöppnaren. yes. 

arbetsintervjun idag gick väl som väntat. det finns inga jobb just nu, men hon gillade mig och skulle göra allt för att peta in mig som ledsagare och timmis (som hon kallade det). känns rätt gött ändå. att hon gillade mig så pass mycket liksom. aja.
sen så köpte jag en septumkeeper idag också. känns skitkonstigt. ser skitkonstigt ut också. inget skrot i ansiktet liksom, sheeeaaat. jaja, öl. goth.

Kommentarer
Postat av: Anonym

red stripe ju!

2010-03-26 @ 17:17:50
Postat av: paj

alltså! jag säger alltid fel! lucky strike och red stripe. eller lucky stripe och och red strike, UHG

2010-03-26 @ 21:07:26
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0