i've got mace pepper-spray and some shoes that runs faster than rapist rapes


sitter och skrattar åt youtubeklipp och försöker att inte vara bitter längre. vaknade upp runt 22 ikväll och var så fruktansvärt sugen på öl, samtidigt som jag var så fruktansvärt bitter. insåg att det var försent och la mig i badkaret i en timme istället. försökte reda ut saker och ting som jag inte har koll på i hjärnan, men det blev nog bara värre. kanske ska man försöka sluta tänka och bara se vad som händer? leva i nuet? nejfan, jag vet inte. 

gårdagen var rolig/trevlig/störd. började på andra lång där jag drack öl alldeles för snabbt och halsade en redbullvodka. ehe. sen skulle jag shotta också. gott. hehehe. sen var det visst svanen. det känns som att jag för en gångs skull inte sprang runt ensam och var dum i huvudet, utan faktiskt höll mig till dom jag var med. eller mest anders. tror jag borde börja göra det lite oftare. försöka hålla mig till anders. haha. då kanske jag slutar ha sådan bakisångest varje gång. 
men det var roligt i alla fall! mycket folk som jag tycker om var där, och det är ju alltid gött. taxi till kortedala där det serverades perfekta mackor och en famn att sova i. börjar gilla att åka ut till kortedala om nätterna. jepps.

nä, usch. min hjärna går på högvarv även fast jag är så jävla jävla trött. tror jag ska sova nu. men först måste jag bädda också. jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0