jag ser det framför mig jag ser det framför mig det är nu det är nu det börjar


precis hemkommen till en stökig lägenhet efter en stökig helg. usch, mår verkligen som jag förtjänar idag och att man aldrig lär sig att inte hetsäta på bakfyllan. ajajajaaj. 
i fredags åkte jag och anders hem till mig med varsin flaska rött och käkade och jag målade. anders var nog mest rastlös där i några timmar. sen blev det trainspotting när jag blivit för full för att måla. det var nog lika bra. sneglar bort mot tavlan nu och är ändå rätt nöjd, för att vara fyllemålad. dock är den flera flera flera timmar från färdig, men ändå. 
igår kom sanna hit redan vid nio, då hade jag sovit fem timmar och då åt vi frukost. jag var inte så jättepigg, ska ni veta, men jag överlevde. har börjat dricka kaffe igen. det är verkligen asgott. gud. blir typ tårögd när jag tänker på det och tänker på hur länge jag levt utan det. gudars. i alla fall, anders åkte och jobbade och jag och sanna satt mest och klagade i någon timme. sedan åkte vi in till stan för att fixa lite olika saker. slutade med att sanna åkte tillbaks till jönköping och jag mötte upp emma i brunnsparken. efter att ha köpt kaffe åkte vi och tittade på lägenheten på galateagatan vid chapmans torg och tro faaaan att vi fick den!!!!!!!!!!!! är så jävla fullkomligt helvetes sjukt jävla glad. nu sa jag jävla två gånger men så känns det. exakt så känns det. nä, ännu mer känns det. kvinnan som var våran konkurrens kunde inte skriva på kontraktet just då så jag och emma greppade varsin penna och började skriva på tusen kontrakt (seriöst, det var hur många som helst. nä men typ sex.) med världens gladaste bubbel i magen. inflyttning redan FÖRSTA MAJ. ahh, gud, det här är sjukt. läskigt och roligt och sjukt och fantastiskt och lite panik och så jävla mycket pepp. JEPP. 
sen var det i alla fall dags för förfest och jag och emma upptäckte att det inte tar mer än fem minuter att gå hem till emma och linnea. så fint att jag och linnea har varsin emma att dela lägenhet med. lyckligt lottade brudar liksom. hooho. 
det var förfest och det var den gladaste fyllan på länge (och tröttaste) och det slutade med att jag drack en halv öl på sejdeln och ställde mig sedan utanför storan, i regnet, och försökte få tag på anders som var på andra sidan av vakten. till slut kom han ut och vi köpte falafel och åkte hem för att somna direkt. så jävla utmattade. och mätta.
BRA LÖRDAG HELT ENKELT, åhhhhhh. lycka.

idag har jag mått så fruktansvärt illa, men det är OK ändå. har ångest över allt som egentligen ska vara gjort, som jag inte ens har börjat på, även fast jag lovat mig själv samtidigt som jag är så fruktansvärt trött. igen. jag ska inte skriva att jag nu ska sätta igång med varken pa-rapport eller fördjupning inom naturkunskap, eftersom jag vet att jag inte kommer göra det ändå. 

anders var även en gullegris som fixade lite med min blogg idag. det var snällt. hatade när den där "menyn" var till höger och förstörde bilder man la upp. men nu jävlar!


tack & hej, nu ska jag fortsätta ligga och lyssna på spotify i mörkret. japp. och planera framtiden. t.ex. vad för slags påslakan som ska köpas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0