jag skrek jävla skit de kommer hit de vill ha in mig på anstalt

jag önskar verkligen att jag visste vad jag höll på med, när det gäller vissa saker. where is my mind liksom? jag vet varken fram eller bak eller vänster eller höger eller upp eller ner. hur tar man reda på sådant? om man ska backa eller fortsätta framåt? fan vad luddigt allt låter nu, men orkar nog inte vara så tydlig heller.
hur gör man om man behöver ett svar men den andra personen vägrar att höra av sig? är det bara att ringa upp och konfrontera personen? tänk om personen då lägger på? är man ägd då eller är bara personen på andra sidan helt förbannat löjlig? jag vet inte. skitsamma. eller nej. men jag vet inte. åååååh jävla idiot. inte jag alltså. utan den tänkta personen på andra sidan luren.
imorgon är det arbetsintervju som gäller. jag är inte redo. har aldrig varit såhär sliten i mitt liv (nu ljög jag) och jag kommer ju absolut inte göra ett bra första intryck. ja ja ja ja, ok ok ok ska sluta lipa nu. efter att jag läst klart mina hundra sidor i idioten. jävla bok. kan inte alla heta svetlana? 1, 2, 3 och 4? yes. jagvillsova.nu

Kommentarer
Postat av: Vladimir

Sv: Haha åh my lover sanna partajanen. Du är great. Röka cigg är ett av mina bästa uttryck!!!!

2010-03-25 @ 17:28:58
URL: http://johannaschneider.blogg.se/
Postat av: paj

haha åååh vill röka cigg med dig SNARAST

2010-03-25 @ 17:53:10
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0