nitton


ligger här i sängen, som vilken natt som helst. sett på boston tea party & ätit sallad. fast nu efter tolv blev jag visst nitton. sista året av tonåren. lite roligt att en viss boy trodde att jag fyllde tjugo, men det är OK. hehe. synd för mig bara, att det inte är så. eller? jag vet faktiskt inte. får jag väl reda på om ett år, om jag hade velat hoppa över ett år som nitton. det tror jag inte. det händer ju så himla mycket just nu. allt händer nu. det är nu det börjar!

idag har jag förövrigt varit på stan med magnus, linnea & emma. jag skulle köpa skor & plattång & vårjacka & kalasbyxor & sytråd. jag köpte choklad & sushi. haha, så dålig. men ja, skoångesten är total. tror jag ska gå till din sko imorgon & bara ta första bästa par. inte ett par adidas sneakers för niohundra spänn. ELLER? herregud jag vet verkligen inte. nej, äh. jag kör på billiga skor. och så köper jag fina grejer till min symaskin. typ kläder jag kan sy om, japp. så får det bli. och en plattång då. det behöver jag verkligen. även fast jag inte haft en fungerande plattång på 18 år så behöver jag en nu. haha, gud så löjligt. men men. 
förutom min failshopping har jag idag gått i armkrok med emma brunzell från gustav(f?) adolfs torg till götaplatsen. skrek gjorde vi ibland också. saker som VI VILL HA SEX! VI VILL HA SEX! VI VILL HA SEX TIMMARS ARBETSDAG! & så var det väldigt väldigt kallt också. men värt det. allt för å-å-åh tjejer, liksom. nu är jag ruggigt trött dock. trött & nitton år gammal. borde plugga men det låter inte så gött ändå. imorgon blir det middag hos mig & utgång efter det & det behöver man spara krafter till. right? right. 

från mig till mig i nittonårspresent: 




mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tack mig själv, bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0